Často kladené otázky
Môžem vymeniť alebo vrátiť zakúpené ponožky?
Bohužial poďla aktuálnej legislatívy ponožky z hygienických dôvodov nie je možné vymeniť ani vrátiť.
Môžem vymeniť alebo vrátiť zakúpené termoprádlo?
Termoprádlo je možné vymeniť alebo vrátiť za podmienok, že nemá žiadne známky použitia, má pripnuté originálne vysačky a je zabalené v originálnom, nepoškodenom obale. Preto odporúčame najskôr termoprádlo vyskúšať a vysačky odstrániť, až keď vám veľkosť sedí. Viac informácii nájdete na stránke Vrátenie a výmena tovaru.
Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?
Osobný odber neposkytujeme. V krajných prípadoch to však je možné po osobnej dohode. V prípade špeciálnych požiadaviek nás neváhajte kontaktovať.
Nepodarilo sa mi zaplatiť na platobnej bráne GoPay, ako mám postupovať?
Najjednoduchší spôsob je kontaktovať nás cez chat alebo cez kontaktný formulár a my vám radi pomôžeme. V prvom rade si je potrebné skontrolovať, či máte na platobnej karte povolené internetové platby, či máte dostatočný denný limit a či nemáte nastavenú dodatočnú 3D secure autorizáciu.